غرب اصفهان شامل چه شهرهایی میشود در غرب اصفهان کدام شهرهایی است چه شهرهایی در غرب استان اصفهان است نام شهرهای غرب اصفهان چیست

غرب اصفهان شامل چه شهرهایی میشود 

در غرب اصفهان روستاهای کلوسه، وستگان، کاهگان علیا، کاهگان سفلی، دورک، کاهگانک و وزوه در منطقه پشتکوه دوم فریدونشهر قرار دارند.

استان اصفهان از شرق به استان‌های یزد و خراسان جنوبی، از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی، از غرب به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری، از جنوب به استان‌های کهگیلویه ... نائین، نجف آباد، اردستان، نطنز، آران و بیدگل، کاشان و اصفهان شامل می‌شود.
... پرش به جستجو. اصفهان: سومین شهر پرجمعیت ایران. جدول زیر شامل جمعیت شهرهای بالای ۲۰هزار نفر استان اصفهان بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ و ۱۳۹۰ خورشیدی است.
نواحی کوهستانی آن مشتمل بر: نواحی کوهستانی غرب، نواحی کوهستانی شمال شرق و شرق و ... به وسیله دو رشته کوه در غرب از حوزه زاینده رود و در شرق از کویر لوت جدا می شود. ... قسمت های شمال و شمال شرقی استان که شامل شهرهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، ...
 اصفهان -ایرنا- با فعالیت سامانه بارشی در شب گذشته شهرستان های غرب استان شامل فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت چهره زمستانی به خود 
... از غرب به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری، از جنوب به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود است. ... اتوبوس های مسافربری از شهرهای مختلف ایران به اصفهان، کاشان و سایر شهرهای ... طبیعت بکر شامل رودهانه ها و مناظر کوهپایه ای . ... میدان نقش جهان که معمولا با نام‌های میدان شاه و میدان امام نیز شناخته می‌شود در شهر اصفهان قرار دارد.
 شهرستان‌های غرب و جنوب استان اصفهان منتظر برف و باران باشند ... به‌صورت برف و باران و در برخی مناطق دیگر بارش‌های سبک پیش‌بینی می‌شود.
... آخرین تقسیمات کشوری استان اصفهان در سال ۱۳۸۵ به ۲۱ شهرستان تقسیم شده که شامل ۹۲ ... که تعداد بخشها، دهستانها و شهرهای موجود در هر یک از شهرستانهای استان در سالهای ... به کویر محدود می‌گردد و قسمت غربی و جنوبی آن به ارتفاعات زاگرس منتهی می‌شود.
مرکز این شهرستان شهر تیران است که در غرب استان اصفهان واقع شده است. ... بیشتر شهرستان های استان اصفهان ، قالی بافی مهم ترین صنایع دستی منطقه محسوب می شود. .... شهرضا از شهرهای کهن و با اصالت استان اصفهان است که صنایع دستی آن نیز هم چون تاریخ آن .... شهرستان لنجان شامل هشت شهر، دو بخش و بیش از سی روستا می باشد.