یک بند بنویسید و واژه های اگر ولی اما و زیرا چون در آن به کار ببرید

یک بند بنویسید و واژه های اگر ولی اما و زیرا چون در آن به کار ببرید

امروز برف می امد من سرما خوده بود می خواستم به حیاط برم اما مامانم جلوی من را گرفت اگر چه سرم در میکرد و مریض بود در پنجره زیرا چشمم به برتدر کوچک خورد که دارد ادم برفی درست میکند چون اون پسر فضول بود ولی من زرنگ نیستم که از دست مادرم فرار کنم و صبر کردم تا حالم خوب بشود

شش واژه ی مخالف یا متضادّ ِ هم بنویسید و آن ها را دو به دو در یک جمله به کار ببرید. 3. واژه‌ها. جمله ... امّا، ولی، چون، زیرا، سپس، بعد جا های خالی را با یکی از نشانه های ربطِ ». دا نس ت ... یکی از صداهای زیر را در ذهنتان مجسّم کنید و درباره ی آن یک بند بنویسید. 2 ..... خداوند در قرآن می فرماید: اگر کار خوبی انجام بدهید، به خودتان خوبی کرده اید.

زیرا شکل غنچه بسته است و مثل این است که دلش گرفته ، ولی گل، شکفته و باز است و ... 1- چهار کلمه بنویسید که مانند غنچه در آن ها ، یکی از شکل های حرف « غ » به کار ... 3- کلمه « زندگی » این گونه ساخته شده است زنده + ی ، چهار واژه ذکر کنید که به ... 2- فهم خود را از ضرب المثل « جایی که نمک خوردی ، نمکدان مشکن » در یک بند بنویسید.
یک بند بنویسید و واژه های اگر ولی اما وزیران چون را در آن به کار ببرید به صورت کامل و رایگان می توانید از سایت نکس لود دریافت کنید و در مدرسه و در کتاب تمرین را ...