دانلود آهنگ یه روزی بود تو این شهر منم یه یاری داشتم یه روز و روزگاری برو بیایی داشتم

آهنگ یه روزی بود تو این شهر منم یه یاری داشتم

دانلود  یه روزی بود تو این شهر منم یه یاری داشتم

متن اهنگ

یه روزی بود تو این شهر منم یه یاری داشتم

یه روزو روزگاری بورو بیایی داشتم 

آی خدا آی خدا پس چرا تموم شد 

یار بی وفا مون مال دیگران شد

 به همراه متن این اهنگ غمگین جدید : یه روزی بود تو این شهر منم یه یاری داشتم. یه روز و روزگاری برو بیایی داشتم. همه چی رو به راه بود چه حس و حالی داشتم.

 این سیه بخت اولین آهنگ از آلبوم ایرج حبیبی بنام سیه بخت می باشد این آلبوم در سال ... منم یه روزی روزگاری داشتم جوون بودم عشقی به یاری داشتم ... آی زمونه چقدر تو نامردی .... حمایت از تیم ام اس بی موزیک در این راه باعث شوند که روز به روز به سمت مسیری برویم که ... نویسنده : مهدی نظر : عالی بود داش سعید ایوالا کارت .
یه روزی بود تو این شهر منم یه یاری داشتم یه روزو روزگاری بورو بیایی داشتم 🥀 ♂ آی خدا آی خدا پس چرا تموم شد یار بی وفا مون مال دیگران شد.
 دانلود آهنگ افشین آذری و محمد یاوری دل ساده Download Music Afshin Azari And ... Sade یه روزی یه روزگاری دلمو دادم به یاری رفتو منو تنها گذاشت انگار تو سینه ... برو به, دانلود آهنگ جدید · نقشه ی سایت · تماس با ما · ساخت کد آهنگ ... ای دل ساده من دعا کن روز خوش نبینه ... کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما.
یه روزی یه روزگاری دلمو دادم به یاری. رفتو منو تنها گذاشت انگار تو سینه اش دل نداشت. ای دل ساده من دعا کن روز خوش ... دانلود آهنگ دل ساده از افشین آذری و محمد یاوری با لینک مستقیم ... ای دل ساده من خیلی گیر افتادی تو دامش ای دل ساده من سنگ ... خدا کنه یارت یه روز بره تنهات بذاره بره بهت ... این مطلب مفید بود ؟ 9. 0. یه روزی ...
 دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام یکی یدونه ... یه روزی بود تو این شهر منم یه یاری داشتم یه روز و روزگاری برو بیایی داشتم همه چی رو به راه بود چه ...
Dambora Hazaragi آهنگ گلچین و عاشقانه یک روزی بود توی این شهر منم یاری داشتم · download · تشغیل ... یه روز بود تو این شهر منم یاری داشتم · download · تشغیل ... Persian Music Iranian Folk Music 2018 یه روزی من هم یاری داشتم · download · تشغیل ... یه روزگاری یه روزی یه روزگاری داشتیم یه چوب سیگاری داشتیم · download.
نتیجه جستجو برای "چه روزگاری داشتیم،برو بیایی" - تعداد نتایج: 145 - نمایش صفحه 1 از ... گریه هم منو نمی‌دید ... لباس عید یه هفته به عید تو کمد بود ... آفتاب است،این تن رنجور هم دیوانه شد گو چرا دیوانه کردی وین تن هوشیار ما روز را شب کردم هر شب روز میگویم به تب ... روزی نهال من ازریشه کنده شد ... دلبری می کرد یاری دل نگاری داشتیم
به من نخندین آدمای خوشبخت منم یه روزی روزگاری داشتم جوون بودم عشقی به یاری داشتم این زمونه پیرم کرد ز جون خود سیرم ... دانلود آهنگ جدید آهای از هوروش بند ... دانلود آهنگ غمگین قدیمی , آهنگ سیاه بخت از ایرج ... آی زمونه چقدر تو نامردی چه ظلم بی حدی به من کردی. ... دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان بنام جون دلم · دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام برو ...