دانلود اهنگ چشمات همه زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو (علی یاسینی به نام دیوونه) متن اهنگ  چشمات همه زندگیم بود دانلود  چشمات همه زندگیم بود از علی یاسینی دانلود اهنگ چشمات همه زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو 

تو دیــوونه بودی

نمی خوام، چیزی ازت بمونه

می مونه زوری، خاطره هــات

اونم نمی خوام بمونه

چند بار بگم؟

برو، با هر کی می مونه پیشت

بردار ببَر، اون عکس دوتاییه چند سال پیشوُ

چیزی نگو… نمی خوام منوُ قانعم کنی

میری… بـــرو

اینجا، دیگه جایِ تو نیست…

اینجا، دیگه جایِ تو نیست…

چشمات، همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا، زندگیموُ؟

تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام!

بعدِ تو، نشد که من بخندم…

چشمات، همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا، زندگیموُ؟

تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام

بعدِ تو، نشد که من بخندم…

چـــرا ناراحتـــی؟!

خودت دلموُ زدی، برم…

بدونِ من، سَر کن دیگه از این به بعد…

حرفای تو، نمیشه که یادم بره

بگو چی شد؟! چه جوری اومد واقعاً، دلت؟

چشمات، همه ی زندگیم بود!

رسوندی به کجا، زندگیموُ؟

تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام

بعدِ تو، نشد که من بخندم…

چشمات، همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا، زندگیموُ؟

تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام!

بعدِ تو، نشد که من بخندم…

چشمات، همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا، زندگیموُ؟

تو خوبی! فکر کن، که من یه دنـده ام

بعدِ تو، نشد که من بخنـــــدم

چشمـــات، همه ی زندگیـــم بود

رسوندی به کجا، زندگیموُ؟

تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام

بعدِ تو، نشد که دل ببنــــــدم


 دانلود اهنگ چشمات همه زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو (علی یاسینی به نام دیوونه)

شعر و ملودی : علی یاسینی چشمات، همه ی زندگیم بود!○♪♫ رسوندی به کجا، زندگیموُ؟○♪♫ تو خوبی! فکر کن، که من یه دنده ام!○♪♫ بعدِ تو، نشد که من 
علی یاسینی ♪♪♫♫♪♪♯ چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو تو خوبی فکر کن که من یه دندم بعد تو نشد که من بخندم چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به ...
دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام تو دیوونه بودی Download New Music Ali Yasini - To Divoone Boodi. ... چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو تو خوبی ...
 دانلود آهنگ علی یاسینی تو دیوونه بودی Download Music Ali Yasini To Divoone Boodi آهنگ علی ... چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو.
دانلود آهنگ علی یاسینی تو دیوونه بودی با کیفیت 128 و 320 متن آهنگ تو دیوونه بودی علی یاسینی با لینک ... چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو
دانلود آهنگ علی یاسینی تو دیوونه بودی چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو تو خوبی فکر کن که من یه دندم بعد تو نشد که من بخندم Ali Yasini To Divoone ...
- دانلود آهنگ علی یاسینی تو دیوونه بودی دانلود آهنگ تو دیوونه بودی علی یاسینی چشمات همه زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو چرا ناراحتی خودت دلمو

چشمات همه زندگیم بود رسوندی علی یاسینی

دانلود اهنگ چشمات همه زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو (علی یاسینی به نام دیوونه)
دانلود آهنگ تو دیوونه بودی از علی یاسینی دانلود موزیک تو دیونه بودی از علی یاسینی آهنگ تو دیونه بودی علی یاسینی چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو.
چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو,دانلود اهنگ جدید از علی یاسینی بهنام چشمات همه ی زندگیم بود,دانلود اهنگ تو دیونه بودی با کیفیت عالی.
دانلود آهنگ جدید علی یاسینی تو دیوونه بودی با لینک مستقیم Download New Music Ali Yasini To Divoone Boodi چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی
متن ترانه چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو علی یاسینی ♬ دانلود آهنگ غمگین علی یاسینی تو دیوونه بودی نمیخوام چیزی ازت بمونه 
 موزیک جدید و فوق العاده شنیدنی خواننده علی یاسینی بنام تو دیوونه بودی ... متن آهنگ تو دیوونه بودی علی یاسینی click ... چشمات همه ی زندگیم بود
دانلود آهنگ تو دیوونه بودی علی یاسینی به همراه متن آهنگ از رسانه رز موزیک با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین. ... چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو
دانلود آهنگ علی یاسینی به نام تو دیوونه بودی (چشمات همه ی زندگیم بود) دانلود آهنگ دیس لاو جدید با صدای زیبای علی یاسینی تو دیوونه بودی با دو کیفیت mp3 128 و ...
- چشمات همه ی زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو تو خوبی فکر کن که من یه دندم بعد تو نشد که من بخندم. تکست آهنگ جدید تو دیوونه بودی از علی ...

دانلود چشمات همه زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو 

دانلود اهنگ چشمات همه زندگیم بود رسوندی به کجا زندگیمو (علی یاسینی به نام دیوونه)
چشمات همه زندگیم بود. روسوندی به کجا زندگیمو. تو خوبی فکر کن که من یه دردم. بعد تو نشد که من بخندم. ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫. برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید علی ...
میکس زیبا از اهنگ علی یاسینی بر روی سریال ترکی · فردین. 247 بازدید. -. 1 روز پیش. 3:06 · Shahab Mozaffari Ali Yasini - Vay Vay (شهاب مظفری و علی یاسینی - وای وای) · شبکه آرمانی ..... Ali Yasini - Age Be Man Bood (علی یاسینی - اگه به من بود).