عمو پورنگ متولد چه سالی است | تاریخ تولد عمو پورنگ کی هست

داریوش فرضیایی مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود. پدر وی در سال ۱۳۹۳ درگذشت.

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) متولد چه سالی است

عمو پورنگ متولد چه سالی است | تاریخ تولد عمو پورنگ کی هست

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. مادرش گیلانی و پدرش اصالت آذری دارد و اهل خلخال می‌باشد. تسلط او به زبانهای گیلکی و ترکی و استفاده او از این دو زبان در برنامه‌هایش به همین دلیل است

داریوش فرضیایی همان “عمو پورنگ” محبوب بچه هاست که سالهاست اجرای برنامه کودک را بر عهده دارد. او متولد اول مرداد 1352 در تهران است و کارشناسی گرافیک دارد.

داریوش فرضیایی متولد 1 مرداد 1352 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته گرافیک در مقطع کارشناسی است، پدرش تورک زبان و مادرش گیلانی است، دو خواهر و ...
زندگی نامه و عکس های اینستاگرام داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ و مادر و پدرش، امیر محمد ... امیرمحمد متقیان نیز در کنار داریوش فرضیایی به ایفای نقش پرداخته است.
داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ با حضور در برنامه «شب گشت» با اجرای محمد ... در بیوگرافی داریوش فرضیایی آمده است: وی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است.
عکس جالب از عمو پورنگ در نانوایی!+بیوگرافی داریوش فرضیایی عمو پورنگ یا داریوش فرضیایی سایت خبری تفریحی به روز نیوز عکسی جالب از عموپورنگ در ...
بیوگرافی داریوش فرضیایی , عمو پورنگ , داریوش فرضیایی , عکس عمو پورنگ ... داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان ... وی با مجری خردسالی به نام امیرمحمد هم در محبوبیت برنامه‌هایش تاثیر گذار بوده است.

عمو پورنگ متولد چه سالی می باشد

عمو پورنگ متولد چه سالی است | تاریخ تولد عمو پورنگ کی هست

Apr 3, 2018 - داریوش فرضیایی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است. وی تحصیلات خود را در رشته ... داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) شایعه ازدواجش را تکذیب کرد.
این روزها خبرهای در مورد ازدواج داریوش فرضیایی یا عمو پورنگ به گوش می رسد، آیا درست است؟ ازدواج عمو پورنگ وداریوش فرضیایی که نه تنها کودکان، بل که بزرگسالان ...
داریوش فرضیایی مجری تلوزیون ایران است که در تاریخ 1 مرداد 1352 در تهران متولد شد. داریوش فرضیایی به دلیل ایفای نقش عمو پورنگ به شهرت رسید. هم اکنون عده.
داریوش فرضیایی همان عمو پورنگ محبوب بچه هاست که سالهاست اجرای برنامه کودک را بر عهده دارد. او متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران است و کارشناسی گرافیک دارد.
 امیرمحمد متقیان (متولد ۱۳ آذر ۱۳۷۴) مجری نوجوان برنامه‌های و همکار داریوش فرضیایی در برنامه تلویزیونی عموپورنگ است. تصویر «عموپورنگ» در جشنبالش ها - قسمت 1. 75.2%. سریال کودک بالش ها با بازی عمو پورنگ داستان بالش هایی است که از دیر خو... تماشای کامل در فیلیمو ...
گفتگوی عمو پورنگ با پوریا ابراهیم پور بازیگر نوجوان. خلاصه بازی ... سریال کودک بالش ها با بازی عمو پورنگ داستان بالش هایی است که از دیر خو.
 ازدواج داریوش فرضیایی و نامزدی و عقد عمو پورنگ, بیوگرافی داریوش ... مجری محبوب کودکان و بچه های ایرانی به تازگی ازدواج کرده و جرگه متاهلین پیوسته است. ... عمو پورنگ در سال 1351 متولد شده و با نام واقعی داریوش فرضیایی می 
عمو پورنگ متولد چه سالی است | تاریخ تولد عمو پورنگ کی هست