دانلود اهنگ تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد

اهنگ انیتا با نام تصمیم رفتن بود اما برگشتم همراه با متن و کیفیت بسیار خوب با لینک مستقیم

متن اهنگ

تصمیمم؛ رفتن بود…
امّا برگشتم… چون هیچ جایی؛ واسم خونم نمی شد
من عاشقِ هر کی‌ می شدم جز تو؛ تا این اندازه مدیونم نمی شد
تصمیمم؛ رفتن بود…
امّا فهمیدم… با رفتن، احساسم عوض نمی شه
گفتم؛ برمی گردم و می مونم باش…
اونم از لجبازیاش؛ خسته می شه!
برگشتم؛ دیدم حالت خوبه… قلبت عینِ ساعت می کوبه
بیخودی پس داشت؛ قلبم از دوریت، سکته می کرد!
من درگیره شب بی خوابیمم…
تو آرامش داری؛ حتی بی‌ من…
اینه که میگم؛ با تو نمی شه زندگی‌ کرد…

دانلود تصمیمم رفتن بود اما برگشتم mp3


آروم آروم فهمیدم؛ تنها بودن، گاهی از با هم بودن بهتر می شه…
آروم آروم فهمیدم؛ تنها موندم…
فهمیدم؛ روزای تلخی‌ در پیشه…
برگشتم؛ دیدم حالت خوبه… قلبت عینِ ساعت می کوبه!
بیخودی پس داشت؛ قلبم از دوریت، سکته می کرد!
من درگیره شب بی خوابیمم…
تو آرامش داری؛ حتی بی‌ من…
اینه که میگم؛ با تو نمی شه زندگی‌ کرد…
برگشتم؛ دیدم حالت خوبه… قلبت عینِ ساعت می کوبه
بیخودی پس داشت؛ قلبم از دوریت، سکته می کرد!
من درگیره شب بی خوابیمم…
تو آرامش داری؛ حتی بی‌ من…
اینه که میگم؛ با تو نمی شه زندگی‌ کرد
دانلود اهنگ تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد

 دانلود آهنگ آنیتا بنام برگشتم , متن آهنگ برگشتم از آنیتا , دانلود آهنگ تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی‌شد از آنیت
در این ساعت به درخواست شما کاربران گرامی ♫ دانلود اهنگ برگشتم دیدم حالت خوبه قلبت عین ساعت ... تصمیمم؛ رفتن بود…○♪♫ امّا برگشتم
دانلود جدیدترین آهنگ های آنیتا ۲۰۱۹. متن آهنگ آنیتا برگشتم. تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی‌شد من عاشق هرکی‌ میشدم جز
 دانلود آهنگ تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمیشد دانلود,دانلود آهنگ تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم 
تصمیمم رفتن بود اما برگشتم. چون هیچ جایی واسم خونم نمی‌شد. من عاشق هرکی‌ میشدم جز تو. تا این اندازه مدیونم نمی‌شد. تصمیمم رفتن بود اما فهمیدم

اهنگ انیتا تصمیم رفتن بود اما برگشتم

دانلود اهنگ تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی شد
متن آهنگ آنیتا به نام برگشتم. تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی‌شد من عاشق هرکی‌ میشدم جز تو تا این اندازه مدیونم نمی‌شد
دانلود آهنگ آنیتا به نام برگشتم با لینک مستقیم / Download New Music By ... نواز با شرایط ویژه واگذار میشود برای اطلاعات بیشتر از قسمت تماس با ما ایمیل بزنید.
متن آهنگ برگشتم دیدم حالت خوبه قلبت عینه ساعت میکوبه از آنیتا. تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی‌شد من عاشق هرکی‌
تصمیمم رفتن بود اما برگشتم چون هیچ جایی واسم خونم نمی‌شد من عاشق هرکی‌ میشدم جز تو تا این اندازه مدیونم نمی‌شد تصمیمم رفتن بود اما فهمیدم