قهرمان رشته تیراندازی در رقابت های 2014 اینچئون چه کسی بود

در بازی های اسیایی سال 2014 کدام ورزشکار قهرمان رشته تیراندازی شد, نام قهرمان رشته تیراندازی در بازیهایی 2014

قهرمان رشته تیراندازی در رقابت های 2014 اینچئون

اسماعیل عبادی  متولد ۲۰ مرداد ۱۳۵۵ در شهر آبیک کماندار ایرانی و عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران است. از افتخارات او، قهرمانی در مسابقات اسیایی 2014 اینچئون در کامپوند تیمی مردان است.

نگاهی به مدال های کسب شده کاروان ایران در اینچئون | طرفداری

https://www.tarafdari.com/.../نگاهی-به-مدال-های-کسب-شده-کاروان-ای... Translate this page
کاروان وزشی کشورمان در این دوره از بازی های آسیایی با کسب 21 مدال طلا، 18 نقره و 18برنز ... گل سر سبد این مدال آوری ها در بین تیم های ورزشی ایران در این رقابت ها بود. ... تنها نقطه تاریک ورزش های تیمی ایران در این دوره، رشته هندبال بود که به واسطه ... موفقیت بانوان و کسب مدال در رشته هایی چون تیراندازی، بوکس و ... 10/04/2014 - 12:45.

بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی؛ تیر اندازی، نمایندگان ایران ...

https://www.tarafdari.com/.../بازی-های-آسیایی-2014-اینچئون-کره-... Translate this page
ابتدا در ماده تک نفره زنان در رشته تپانچه 10 متر بادی، مگیوان ژانگ از چین با مجموع ... بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی؛ تیر اندازی، نمایندگان ایران به مرحله نهایی ... اما در بخش گروهی این باز هم چین بود که با 1692 امتیاز اول شد و مدال طلا را گرفت. ... در تراپ مردان است که برای صعود به مرحله نهایی با حریفان خود رقابت می کند.

بانوی طلایی ایران: تصادفی تیرانداز شدم - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../بانوی-طلایی-ایران-تصادفی-تیرا... Translate this page
Oct 14, 2014 - دارنده مدال طلای تیراندازی بازی‌های آسیایی اینچئون کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ... در بازی‌های آسیایی 2014 در اینچئون کره جنوبی نخستین ورزشکار طلایی ایران در ... حضور من در رشته تیراندازی کاملا اتفاقی بود و هیچ‌گاه گمان نمی‌کردم که در سطح ... روی سکو خواهم رفت ولی تا لحظه آخر مشخص نبود که چه کسی قهرمان می‌شود.

10 چهره برتر ورزش ایران در سال 93

www.bartarinha.ir/fa/news/.../10-چهره-برتر-ورزش-ایران-در-سال-93 Translate this page
Mar 17, 2015 - در واقع هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که پرچم ایران در اینچئون اولین بار توسط ... ایران و در واقع یکی از دهه هفتادی های کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2014 بود. ... قهرمان بازی های آسیایی 2010 که در گوانگژو در رشته سبک وزن به قهرمانی ... رشته تیراندازی با کمان نیز بعد از سال ها حضور در رقابت های آسیایی و جهانی، ...

جام جم ورزش - تیراندازی

jamejamonline.ir › جام جم ورزشسایر ورزشها Translate this page
سهمیه‌المپیک در‌آخرین رقابت‌های تیراندازی آسیا‌چگونه‌ توزیع می‌شود؟ ... مدال رنگارنگی که ملی‌پوشان تیراندازی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به دست آوردند خیلی‌ها را. ... سالن تیراندازی که دقایقی قبل با صدای شلیک تیراندازان پر شده بود اینک پراز ... تفنگ بادی 10 متر مردان ایران عنوان چهارم بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون را کسب کرد.

الهه احمدی: بمبی در وجود من بود که منفجر شد - فرارو

https://fararu.com/fa/.../الهه-احمدی-بمبی-در-وجود-من-بود-که-منفجر-... Translate this page
Sep 26, 2015 - به دلیل اینکه پدرم مربی تیراندازی بود به طور تفریحی به این رشته روی آوردم و اولین مربی ام هم پدرم بود. ... در رقابت های قهرمانی آسیا در مالزی بعد از چهار سال رکورد ایران و خیرالله ... تنها کسی می تواند از عهده المپیک بر آید که از لحاظ ذهنی آماده باشد. ... در مرحله مقدماتی بازیهای آسیایی اینچئون زمانی که تیر چهلم را شلیک ...
Missing: 2014 ‎| ‎Must include: ‎2014

ایرنا - انگیزه، تیری برای شلیک به سکوی افتخارات

www.irna.ir/fa/News/82903597 Translate this page
May 2, 2018 - به بهانه اعزام تیم ملی تیراندازی معلولان به کره جنوبی؛ ... در بین این قشر اما کسانی هستند که معلولیت نتوانسته آنان را منزوی و گوشه گیر کند و با ... وی که در رقابت های قهرمانی جهان در رشته تپانچه خفیف 50 متر میکس و ایستاده 10 متر ... ازجمله این مسابقات بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی بود که به نقره رسید.

تپانچه بادی ۱۰ متر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/تپانچه_بادی_۱۰_متر Translate this page
تپانچه بادی ۱۰ متر عنوان یکی از رشته‌های ورزشی المپیکی رشته تیراندازی است که ... مهمترین رقابت‌های این رشته، بازی‌های المپیک هر چهار سال یک بار و رقابت‌های جهانی ...
Missing: 2014اینچئونکسی

People also search for

تیراندازی بادی؛ در انتظار بزرگترین اتفاق تاریخ :: ورزش سه

https://www.varzesh3.com/.../تیراندازی-بادی؛-در-انتظار-بزرگتر... Translate this page
Jul 26, 2016 - اولین مدال المپیک ریو به ورزشکاران تیراندازی بادی تعلق خواهد گرفت ... به گزارش "ورزش سه"، از پانزدهم مرداد ماه المپیک 2016 ریو کار خود را رسما در رشته های غیر فوتبالی آغاز ... که نجمه خدمتی و الهه احمدی نماینده های کشورمان در این رقابت ها هستند. ... گلنوش سبقت‌اللهی در مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک، در ...
Missing: کسی ‎| ‎Must include: ‎کسی

نجمه خدمتی در ایسنا: به حداقل‌ها قانعم/عکس‌های الهه احمدی را در اتاقم می‌زدم ...

https://www.isna.ir/.../نجمه-خدمتی-در-ایسنا-به-حداقل-ها-قانعم-عکس-ه... Translate this page
Nov 1, 2015 - من به واسطه اینکه مادرم مربی تیراندازی بود، با این رشته آشنایی داشتم. ... برون مرزی که شرکت کردم رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین بود که به طلا رسیدم. ... در اینچئون الهه احمدی به دلیل دوری از تمرینات نتوانست عملکرد خوبی ... و همچنین چند نفر از کسانی که در جام های جهانی قبل به سهمیه رسیده بودند در ..... 2016 isna.ir.