نریمان غریب کیست | بیوگرافی کامل نریمان غریب مجری منو و تو

شواهد حاکی از آنست که نریمان غریب مجری من و تو آمار نرم افزارهای ایرانی را در یک مقاله به اپل داده تا هم چاپلوسی خوبی برای آمریکایی ها کرده باشد و هم نون بری مردم ایران را انجام داده باشد تا خیانت این افراد واضح تر شود .

نریمان غریب کیست | بیوگرافی کامل نریمان غریب مجری منو و تو

عد از این اتفاق، گمانه زنی هایی در فضایی مجازی به راهع افتاده است که حکایت از آن دارد که نریمان قریب، مجری من و تو در پشت این قضیه است. البته این فقط یک احتمال 

 به گزارش جام نیوز، نقش پررنگ نریمان غریب در انسداد اپلیکیشن های ایرانی توسط اپل باعث شد تا کاربران فضای مجازی با هشتگ #منوتوفروختی ،پاسخ این مجری وطنبیوگرافی نریمان غریب مجری و خبرنگار شبکه من و تو +افشاگری درباره نریمان غریب و همسرش به همراه زندگی شخصی و فرار از

بیوگرافی نریمان غریب مجری منو و تو

نریمان غریب کیست | بیوگرافی کامل نریمان غریب مجری منو و تو

 ایران پیوستن به شبکه من و تو سیمرغ پلاس واکنش کاربران توتیتر به ماجرای دست داشتن نریمان غریب مجری من و وتو در تحریم های جدید کمپانی اپل نسبت به اپلیکیشن های ایرانی «من و تو» در پشت این قضیه است. البته این فقط یک - اما نکته اصلی ماجرا آنجاست که شرکت اپل تا کنون بیش از 70 گواهینامه صادر کرده است که بررسی تمامی آن ها مشکل و حتی غیر ممکن است اما انتشار مطلب نریمان غریب در . «نریمان غریب»، مجری شبکه «من و تو» با انتشار مطلبی در سایت «مدیوم» حساسیت ها نسبت به گواهینامه های اپلیکیشن های ایرانی را برانگیخت که در نهایت منجر به

نریمان پناهی. هیئت مکتب الحسین (ع) ... روز اول : غریب گیر آوردنت (شور) ... برچسب ها: مداحی, مداحی محرم 97, مداحی نریمان, مکتب الحسین, نریمان پناهی, چادر خاکی 

پس از باطل کردن این گواهینامه ها، «نریمان غریب»، مجری شبکه «من و تو» با انتشار مطلبی در سایت «مدیوم» حساسیت ها نسبت به گواهینامه های اپلیکیشن های ایرانی را

نریمان غریب کیست | بیوگرافی کامل نریمان غریب مجری منو و تو