دانلود آهنگ ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده با کیفیت 320 و 120 همراه با متن

دانلود ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده آرون افشار

آرون افشار طبیب ماهر آهنگ ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده 

 متن اهنگ 

لحظه ای کاش کمی صبر کنی به خاطر من مرحم حال دلم باش طبیب ماهر من

من به قربان تو و حالت جذاب نگاهت مبتلای توام و باخته ام دل به نگاهت

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن

ای وای به چشمای تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد

ای وای ببین برق نگات آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد

دانلود ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده با کیفیت 320 و 120 همراه با متن

دل به دریا زده ام سمت نگاه تو عزیزم دل من یوسف افتاده به چاه تو عزیزم

من در صدد یار و تو دلدار و چه تقدیر قشنگی من باشم و تو باشی و ای وای چه تصویر قشنگی

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده از حال دلت با خبرم کن

ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده تو مرا عاشق ترم کن

ای وای به چشمای تو سوگند که نقاشی لبخند تو ایمان مرا برد

ای وای ببین برق نگات آن صورت ماهت چه بلایی سرم آورد

دانلود آهنگ ای وای هوایی شده این دل چه حالی شده با کیفیت 320 و 120 همراه با متن